دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

حاجاقا من جای شما بودم میخندیدم:)

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۰۹ ق.ظ
مگه چند ساعته عروس خانوم کوشولو آدرس اینجا رو واسمون گذاشت؟

نمیدونم دقیقا!

ولی من فقط یادمه اولش فقط پست خودش بود.من رفتم یه ساعتی در جوار خانواده تو هال! یکمم تو فکر که آدم چه پستی میتونه بذاره که حاجاقا خوشحال بشن.الان اومدم دیدم دوستان ترکوندن اینجا رو!

در نتیجه من فقط در نقش دخترخاله کوچیکه این کنار وامیسم و هی میگم : دَســـــــت دست!شله شله!

ببخشید! طیب طیب الله!احسنت باریکلا!!!!

و اینگونه به محفل گرما و انرژی میبخشم!

با اجازه!!


ماریا

  • ۹۲/۱۱/۱۶
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۳)

  • عروس کوشولو
  • طیب طیب شله شله ترکیب کردمشون =)

    پاسخ:
    پاسخ:
    ابتکارت عالی بود عروس خانوم:-D
    ماریا
    آره عروس خانوم...خیلی عالی بود...تشکر ویژه از خودت...گمشده
    منم باید وب و کامنتارو باید بیخیال شم بچسبم به اینجا!
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:
    عه چرا حاجی؟
    وکیل وصی شدم من علان عصن نقش مامان اینارو دارم من

    نگین
    منم مث تو
    به همیننننننننننننن برکت
    ماریا دیدی ک از صوبه داریم تلاش میکنیم:)))
    دودیقه ازت خدافسی کردم رفتم دوباره اومدم
    دی:
    غصه نخور من داشتم پروژه رو ادامه میدادم حاجی سررسید دی:

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره شما که بشدت در فعالیت بودی!
    دیدی چی شد؟:)
    پروژه دیگه داره عظیم میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">