دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

حاجی تکی!

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ق.ظ
یه حاجی داریم شاه نداره

از خوشگلی تا نداره (استخفرالله دی:)

به کس کسونش نمیدیم

به همه کسونش نمیدیم

به راه دورش نمیدیم (ترجیحا همین بغا مغلا باشه)

به خانومه بورش نمیدیم

به کسی میدیم که کس باشه

چشاش مثه عسل باشه دی:


+حاجیو اگه به شاپرک تشبیه کنیم میشه این شعرو در مقام ایشون بخونم

البته در غیابشون

علان ک پرده افکندندی دی:

شاپرک خسته میشه

بال هاشو زود میبنده

روی گل ها میشینه

میرههههههههههههههه و بر میگرده میرههههههههه و بر میگردهههههههههههههههههه

دی:

میرههههههههههههههه و بر میگرده میرههههههههه و بر میگردهههههههههههههههههه

میرههههههههههههههه و بر میگرده میرههههههههه و بر میگردهههههههههههههههههه

همه باهم

میرههههههههههههههه و بر میگرده میرههههههههه و بر میگردهههههههههههههههههه

آماشالا

میرههههههههههههههه و بر میگرده میرههههههههه و بر میگردهههههههههههههههههه




  • ۹۲/۱۱/۱۶
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۳)

  • عروس کوشولو
  • چی شد ؟هان ؟این جا کجاس؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    چی کجاس؟
    تو کی؟
    من کیم
    دی:
    ها هاها؟
  • عروس کوشولو
  • نگین از دست ‏!‏ ما ترکیدیم از خنده ‏!‏ حاجی بیا دخترمو بدم بهت

    پاسخ:
    پاسخ:
    دی:
    هاااااااااااااااا؟؟؟
    دی:






    علان قشنگ ملومه دارم ناز میکنم ؟ دی:
    من اعتراض دارم:
    چرا به خانم بورش نمیدین!
    خب شاید دلش خواس!
    والا...


    پاسخ:
    پاسخ:
    اها
    خب من با اتاق فرمان صوبت کنم
    ....
    حاجی اوکی شد
    بپیچم میبری؟؟
    دی:
    بور و چشم سبز دیه؟
    فاکتورم میخوای؟

    نگین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">