دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

اطلاعیه

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ب.ظ

سهیل عزیز و سایر دوستان بی آدرس که رمز می خواهید خوب یه آدرس وبی ایمیلی نشانه ای این که نشد دوستـــــان

+ هر چه سریعتر چون اینجا قرارِ یه اتفاقای خوب و خوشمزه بیافته از دستون میره گفته باشم

 ادمین

  • ۹۲/۱۱/۲۲
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۱۳)

سلام منم هوادار از نوع خاموش حاجی هستم اگه قابل دونستید بمنم رمز بدید

پاسخ:
پاسخ:
ok

الساعه
  • منه پابرهنه
  • خب مهم اینه که این رمز کجا کاربرد داره؟ همین وب یا وب حاجی؟
    من جایی نمیبینم که رمز بخواد

    پاسخ:
    پاسخ:
    همین جا .رمز وبلاگه دیگه :/
  • منه پابرهنه
  • الان این رمزی که میگید مال کجاست؟
    بدمون نمیاد به ما هم بدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    دادم :‏)‏
  • منه پابرهنه
  • ما هم هوادار حاجی ایم دربست

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین:
    خیلی هم عالی
    الان رمز خواستین شما عایا؟!
  • عروس کوشولو
  • :| حاجیم رمز ِاینجا رو داره؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    استاتیستیک: نمی دونم
    سلام...
    من هم هوا دار حاجی هستم اما...
    حاجی بی آدرس ها رو قبول نداره!‏ شما هم مث حاج آقا روحانی هستید؟؟
    حال اگر راضی بودید تا شماره تلفن همراه بدم خدمتون رمز برام بفرستید. باتشکر.

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین: هوادار حاجی کارش درسته چه با وب چه بى وب
    عادرس ایمىل چی?
    منم رمز میخوام!!!


    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین: تقدیم می کنم لا دوشواری
    ادمین بزار من براش توصیفات کنم
    خلاصه و جم و جور:
    حاجی مساویه شیرین عسل
    مفهوم بوود عایا؟! :))
    حاجی رو عشقست ویژژژژژژژژژژژژ

    پاسخ:
    پاسخ: ادمین: قابل توجه "من" عزیز
    عاغا سهیل لپ کلام رو فرمودن حاجی همون شیرین عسل هست
    باقلوا شاید
    +خلاصه تا نخوری ندانی
    این حاجی کیست که بلاگفا هم دیوانه اوست؟!

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین: من عزیز
    دو روز بیاین تو جمعمون می فهمین حاجی کیست
    آما اینو خوف اوومدی
    حاجی خدا صبرت بده

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین:الهی آمین
    نظرات پست رو که میبندین انگار یکی جلو دهن ادمو گرفته حرف نزنه.نکنه میترسین شما هم مثل حاجی کامنت خوار بشین
    کاریکاتورها خیلی باحال بود

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین: استاتیستیکه دیگه خودش میاد خودش میره اینجا کسی کاری به کار بقیه نداره هر کی مسول کامنت های پستای خودشه
    سلام اگه میشه منم رمز

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین: حتمن با افتخار
    والا با این نوناشون:دی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ادمین: بچه های خوبین مشکل از نوناس خوب

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">