دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

الخاک برسریه

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ
  دیروز نزدیکای سحر داشتم جزوه های شیمی آلی و شیمی معدنی رو میریختم ک

ی کاغذ ساختارا و واکنش هارو پیدا کنم...اونوقت کاغذ مذکور رو پیدا کردم...




اون واکنش مذکور رو پیدا نکردم برگردوندم کاغذو دیدم ای وای من!!! این شعرای خاک برسری :)))





خب سر کلاس اگه جای نوشتن این شعرای خاک بر سری درس استادو گوش داده بودم

دیروز سر جلسه امتحان به سوراخ دیوار نمیخندیدم :|

که شکست عشخی بخورم با دیدن اون سوالا :|


+حالا شما ک غریبه نیستسن دیشب  تا 9  کلاس داشتم ی ساعت اخر دیگه نمیکشیدم ورژن جدید این شعرو

نوشتم :| 



+نامردین اگه بخندین!!

انتظار دارین با دست چپ رو صندلی راست دستا  اونم با حالت درازکش و در خوابی عمیق

نستعلیق کار کنم؟؟؟

اونم تازه باد پنکه دقیقا میخوره ب من چادرو کاغذو ماغذو همه رو داره به پرواز درمیاره!!!

داریم عایا؟؟

خط اصلی منو برخی از خوستان دیدن خخخخخ :))) خیلی م خوبه :)


+همچنان مشاور ارشد چیک اینجینیر هسدم :))

^_^

  • ۹۳/۰۲/۲۱
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۱۸)

ما چی هسدیم پس؟؟؟
عاغا ما ک مینویسیم استقبال نمیشه سرشیکسته شدیم :|
بنویس میایم
چه سوت و کوره اینجا

پاسخ:
پاسخ:
مژی جون من ننویسم اینجا و داش سوهل کامنت نده باسیدم سوت و کور باشه دیگه
کم کم دارم ب هوش این سوهیل خان شک میکنم :))
عاغا دسد عاخر این روحه خبیث شنوسایی نشد
جنه کامنت منم خورده
منکه حلاش ندارم
من نمیدونم چرا 4 تا کامنتو میخواستم نایید کنم یهو تا برگشتم تو نظرات یدم 4 تاش حذف شده!!
وبلاگ هواداران جن داره!!

پاسخ:
پاسخ:
من که چن روز بود نبودم خوب اکانت ایجاد کن ازین پنل بغل
فقط خودت اجازه تائید و جواب دهی داشته باشی
کامنت خور یه کامنت منو خوردی الهی ترش شه رو دلت
نگین این پستو گذاشته:-)
چون نگین چپ دسته;-)

حالا قضیه ی چی هست؟؟!جایزه ای چیزی قراره بدین؟؟!!!!؛)))))
حالامنکه نمیدونم قضیه چیه.فقط بگم جایزه ی دانشجوجماعت خوردن نداره.
فیروزه ای تو هم که نیستی!!
کیستی؟؟هوم؟؟

پاسخ:
پاسخ:
خخخ باکیا شدیم 77 میلیون؟؟
خب باز نبود....سپاس ..ولی چرا واسه نظر بالا ناراحت شدی خوووو...می تونستی اسمتو خط بزنی که....نظرا که بسته اس....هوم...

پاسخ:
پاسخ:
ناراححت نشدم دیوونه انکار کردم مثلا :)))
(کی تو مدیریته؟؟) دو تا از نظرات ب طرز مشکوکی الان حذف شد!!!
نظر گمشده و مژگان!!
نگین خودمونی دیگه.

پاسخ:
پاسخ:
خخخ نههههههه کی گفده؟؟؟ دی:
نگین فقط تو حوصله ی این شکلی پست گذاشتنو داری..جانم...رد کم بیاد رمزو....

پاسخ:
پاسخ:
نههههههههههههههههه دی: چرا حرف در میاری این چیش ب نگین میخوره ؟؟ :))
ادرس بزا :|
چرا رفتی شیمی خوب میرفتی ادبیات الان کارت راحت بود

پاسخ:
پاسخ:
حالا کی گفده رفتم شیمی؟؟ چرا فک نمیکنی یکی از دروس ما شیمیه؟؟
:)))
منم به **** شک کردم بعد ******** .....دیگه عقلم به چیز دیگه ای قد نمیده
جوجه کی دست چپه تو دوستات ؟

پاسخ:
پاسخ:
:)))
خخخخ
نه ترشی نخوری ی چیزی میشی مژگان جون :))
سانسور شد اسمایی ک حدس زدی :))))
یکم دقا کنی قشنگ مشخصه ها نمیخواد فشار بیاری :)))
کشفت کردم...رمزو بده تا لوت ندادم...

پاسخ:
پاسخ:
خخخخ کیم؟؟؟
بگو تا بدم :)))
آقا من به مشکل برخوردم...یکی روشنم کنم!!الان اینو کی داره میگه؟؟!!!

پاسخ:
پاسخ:
تو بدون جوجه نیس!!
ینی اگه از نشونه هایی ک دادم تو نوشته ها نفهمی دیگه ویولت نیسدی :)))
جووووووجه این شیمی بود که...تو رو چه به شیمی جانم...هوم..
همه فن حریف شدی ها..

پاسخ:
پاسخ:
خب دخدرم شیمی!! نوشتم شیمی !! آلی معدنی کدومش؟؟ :)))
جوجه رفده تو لونش :)))
من زیاد نوچه دارم :)))
شما کدومشی دقیقن...
معرفی کن خودتو خوووووووو

+ نگین؟!؟

پاسخ:
پاسخ:
:))) خخخخخ جوجه؟؟؟منو نمیشناسی؟؟ از پست زدنام ک بشناس :))))

نَگین بچه ها!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">