دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

جایی برای پاسخ شما...(فعلا ثابت)

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ب.ظ
  • ۹۳/۰۵/۲۰
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۱۴)

سلام میشه اگه آدرس جدیدی از حاجی دارید بهم بدید؟ من گمشون کردم
پاسخ:
عزیزم ادرسشون همین  ستون سمت چپ هست پایین تو پیوندا
http://hajiii.blog.ir/

سلام گمشده جون.

دیدم درخواستت رو.چیه فدات بگو من میتونم برات چکار کنم.

در خدمتم.

پاسخ:
سلام باون..:)
رمیصا جان یه ادرس از خودت برام بزار خب..:))
قبلش وبلاگتم چک کنم..به یکی از دوستان گفتم بهت پیام بده..:))
بچه های خاموشو که نمیشناسم والا به من میخوره دوست خاموش داشته باشم عایا؟!!

به این مینا میگم ولی^___^

نع یسرا جون هنوز هستیم ایشالله فردا یا پس فردا برمیگردیم:)

ممنون^___^
پاسخ:
سفرتون به سلامت عزیزم..:))
مام جزو ایمیلی ها به حساب میایم عایا؟!!!


پاسخ:
نه المی جان..همون کامنته اس که بهت دادم و خودت هم جواب دادی...
دوستان خاموش رو اگه میشناسی یا آدرسشونو داری بهشون بگو..بخصوص رمیصا..
راستی برگشتی؟
زیارت قبول..:))
فک کنم حاجی قصد برگشتن نداره..
والا

پاسخ:
برمی گرده ای شالا...حسن ظن داشته باشیم بهتره....:))
در ضمن به هر حال من نظرات رو براشون ایمیل می کنم..والا
رسید؟؟
پاسخ:
بله ..ممنون...
  • خانم والیوم
  • ااااااااااااااهههههههههههههههه 3صفحه نوشتم همش پرید............
     لیس لنا هفت تیر من باب خلاصی.....
    پاسخ:
           من شرمنده ام...به جای این بلاگ ابله..:))
    نظرم عوض شد همینجا میذارم اصن چه کاریه....:)))

    پاسخ:
    :))
    اره همون من و اضافه وزنم 
    ممنون عزیزم و موفق باشید
    پاسخ:
    :))
    واااااااای یسرایی اصن نیدونستم منژورت چیه... فک کردم هرکی سوالی داره اینجا میپرسه خو اگ طرح داری منم هستم پاااااااااااااااااااااایه... در ضمن نخند من ک گبلن گفته بودم خسته نباشم با این هوشم :دی
    پاسخ:
       حسنا جان شرمنده..نمی دونستم شمام می خونیش...چشم ..الان برات میفرستم..:))
    سلام
    من با یه ایمیل اومدم اعلام وحود کردم
    شدیدا مشتاقم ببینم چیکارم داری
    :))
    پاسخ:
    سلام ..
    مچکرم فرزانه جان..فرستادم برات..
  • مهندس بهشت
  • اونوقت الان کی مدیر این جاس؟
    پاسخ:
    این جا مدیر نداره مهندس..تا برگشت جوجه البته..
    هر کس بخواد می تونه اینجا بنویسه...
    Mrc k coment gozashtin injur adrese hajio peyda kardam 
    پاسخ:
    خواهش می کنم..قابلی نداشت..:)

    چکار کنیم اینجا?

    به چی پاسخ بدیم ;)

    پاسخ:
    خب وقتی ناشناسی چطور بهت بگم...یه ایمیلی چیزی بده من..برات مینویسم..:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">