دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

ourhaji.blog.ir

دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳ ب.ظ

سلام...هر کدوم از دوستان که مایله پسورد اینجا رو داشته باشه و این وب رو آپ کنه لطفا ادامه ی مطلب رو بخونه.

اولین پستی که تو این وبلاگ ثبت شده متعلق به 16 بهمن سال 92 هستش.
و اگه دقت کنید پستای زیادی اون روز و روز بعدش و روزهای بعدش هم ثبت شده.
و اگه باز هم دقت کنید نویسنده ی همه ی پست ها ویزیتورای وب حاجی هستن.
فکر احداث این وبلاگ مال عروس کوشولو و همسرشون آقا مرتضی بود. که به نظرم طلایی ترین زوج این مجازی خانه هستن.
یه شبه برای همه ی ویزیتورای حاجی این کامنت رو گذاشتن:
"سلام
آبجی میخوایم حاجی رو بخندونیم
بیاید اینجا و براش پست بذارید اسمتونم بنویسید
www.our-haji.blogfa.com
رمز haji

به دوستان هم اطلاع دهید."

در واقع این وبلاگ ساخته شد تا حاجی رو بخندونه...
و شاید یه جورایی محبت هاش جبران بشه...
تا مدتی هم خیلی خوب کارشو انجام می داد..
خیلی خوب پیش رفت اما الان همه ی ما یه جورایی درگیر زندگی شخصیه خودمون شدیم و شاید هم تا اونجا که می تونستیم کار کردیم و دیگه چیزی به ذهنمون نمی رسه که خلاقیت خاصی توش باشه.
عروس کوشولو و همسرشون منتظر نی نی کوچولوشون هستن تا دوره ی جدید زندگیشون شروع بشه.
استاتیستیک که نمی دونم کجا رفت و کی رفت...
رمیصا بانو یه گوشه ی خلوت ازین مجازی خانه رو پیدا کرده و اونجا در سکوت می نویسه.
داداش سهیل ازدواج کرده و مدتیه خبری ازش نیست.
فیروزه ای  مهلبون که همیشه با خوابایی که می دید ما رو می خندوند دلش هوای کربلا کرده.
خانوم مهندس خیلی کم نت میاد و دیگه واقعا داره مدرکشو می گیره.
خاکستری خبیث کبیر که من نمیشناسمش...
نگین بانو که این روزا درگیر مصابحه اش شده و بیشتر ترجیح می ده سکوت کنه.
ماریای آبی که الان ازدواج کردن و با همسرشون دنبال خونه می گردن.
خانوم x که متاسفانه افتخار شناختن ایشون رو هم نداشتم.
مژگان بانو..مریم گلی، ادمین عزیز و خیلی های دیگه یا کلا رفتن ..یا هنوز هم هستن...خاموش یا روشن...
اما غرض از این همه صغری کبری چیدن  اینه که می خوام چراغ این وب بازم روشن بمونه...
منتها از ما دیگه گذشته...
از دوستان جدید که ویزیتور حاجی هستن اگه کسی مایله رمز اینجا رو داشته باشه اینجا یه کامنت بزاره با آدرس تقدیمش می کنم.
آپ کردن اینجا هم دو تا قانون بیشتر نداره..
یکی همون که عروس کوشولو گفته...
دومیش رو هم خصوصی براتون می زارم..
همین..
شاد باشید.
  • ۹۳/۰۸/۲۶
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۸)

سلام منم میخوام 
وقت بشه اگه کمکی از دستم بر بیاد
پاسخ:
سلام..چشم..میام تقدیم می کنم..

چه جالب بود.

اما من نمیدونم کی این پست رو گذاشته؟

پاسخ:

سلام رمیصا جان...بنای با ثوات هستم از وب باز آی...معروف به یسرا..

:))

سلام یسرااااااااااااا؟
خودتم بوگو :|
من یادم رفده دوباره رمز اینجارو با نام کارریشو!

+حاجیو هم ننوشتی ک نیست ک رونق رو هم برده باخودش!
پاسخ:

       سلام نگین بانو...

دیگه خودم در برابر شما که از اول بودین خیلی به چشم نمی اومدم...:))

زورم به حاجی نمی رسه..منو با حاجی در ننداز..:))

چشم تقدیم می کنم

والا من واقعا طنزم کمه

طنزی که واسه نوشتن باشه اصن نمی تونم 


پاسخ:

حالا حتما که نباید طنز باشه..هر چی به ذهنتون رسید..:))

اگه مایل بودین بگین که رمز بدم خدمتتون..

سلام :) 

مگه من کامنت جواب نمی دادم؟ میدماااا
پاسخ:

       سلام بانو..خوبین شما...

لابد من دیر دیر میومدم..نفهمیدم..:))

سلام
اومممم
نمیدونم میتونم حاجی رو بخندونم یا نه!
ولی منم بازی لدفن :دی

فقط یه چیزی!
این که گفتید "منتها از ما دیگه گذشته" یعنی چی؟!
معنی ش این نیس که دیگه اینجا نمینویسید که؟!!!؟
پاسخ:

     سلام بانو شخصا اومدم وبتون و توضیح دادم..:))

++اگه منم چیزی به ذهنم برسه حتما می نویسم..:))

سلام.خوشحال میشم همکاری داشته باشم.
پاسخ:
سلام..منم خیلی خوشحال شدم کامنت شما رو دیدم.:))
  • مهندس بهشت
  • بله خوندم
    پاسخ:
    لطف کردین..:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">