دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

الشروعیه الموضوعیه النفسولوجیه

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۶ ب.ظ

+بسم الله...


اول سفره رو پهن کنیم یه شام ِ دورهمی و خاکی بخوریم : دی:



خب حالا اولین بحثو شرو کنیم همگی امین بگین:


ان شا الله حاج اقا یه نفسم داشته باشن براشون انار گل کنن یا دون کنن با نمک بدن بخون



ان شا اله یه نفسی گیرشون بیاد سفره های رنگی پنگی بندازه براشون

که مجبور نباشن شام  پفک با سس :| بخورن یا صبونه  مربای آلبالو با چایی پررنگ! :)))


+آمین! (یادوتون نره)


+دیگه از تصاویر ِ دم دستی استفاده کردیم ک جای عریضه خالی نباشه:)

+نگین


  • ۹۳/۰۸/۲۹
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۴)

واخعن ساره؟؟!!

والا من یه بار خواب حاجیو دیدم....
نگم بهتره
 هیچیش به حاجی نمیخورد
یه اقایه روحانی که بسیاااار لاغر(تو مایه های خلال دندون) بودنو قد دراز(اهم بلند)
من تا نافشم نمیشدم:|:|:|:|
اون پس کلشونم جایی که تَه تخم مرغ کله عسد اونجا موها ریخته بود(فک کنم همینش فقط بخوره:دی)

نفس هم به دختره بود که تو اتوبوسی که داشتم میرفتم حرم
روبه روم نشسته بود
خدایی خوگشلو ناز بود دختره و با حجاب کامل:دی

نیگا چه نفسایی برا حاجی گیر میاریمااا وارد عمل نمیشه:|:|:|


  • مهندس بهشت
  • آخه انارو با نمک میخورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    نه واس من سواله انارو با نمک میخورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    حاجی حالا حالا داستان داره تا نفسشو پیدا کنه والا
    hala too webe haji nagoftam ama aln migam, man hatta khabe dokhtare haji ro ham didam.
    پاسخ:
    ساره؟
    تو چرا برا ماها خواب نمیبینی هوم؟؟:|
    ساره خوب نمیشه بگی خوابت کی تغبیر میشه من برم یقه ی حاجیو خفت کنم ک گول نماله سرمو شام عروسیشو بده؟؟
  • بنای با ثوات
  • من الان ازون انارا می خوام...کی جوابگوئه ..هوم..:))
    خداییش عین یاقوت می مونه...
    ++اسم بانو؟
    پاسخ:
    خو منم میخوام
    همه میخوان
    دی:
    یقه حاجیو بگیر

    + :| تو ک میدونی یسرا :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">