دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

النقبی بالمستقبلیه..

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ

از خونه اومدم بیرون. همه اش تو فکر بودم که این بشر کی زن می گیره که یکی از خوددرگیریام حل بشه. رسیدم به خیابون. باید از خیابون رد می شدم. تو فکر بودم که اینم شد معیار آخه "زن من نباید از سوسک بترسه"

هه..ملت چه معیارایی دارن. والا با این معیاراشون...

که یه دفعه...

(صدای بوق ممتد)

نمی دونم چی شد. چیزی یادم نمی اومد. یه جایی بودم یه دری داشت. رفتم تو. خیلی خوشگل نبود ولی از اون پایین پایینا که بودم بهتر بود.

دیدم یکی نشسته رو یه صندلی. پرسیدم تو خدایی؟

گفت: فک کن خدا باشم. چی می خوای از من؟

یه کم فکر کردم یاد آخرین افکارم افتادم و گفتم ما اون پایین یه حاجی داریم هنوز زن نگرفته. اصلا هر بار که می خواد زن بگیره نمی شه. یا خودش نمی خواد یا دختره نمی خواد. یا اصلا اونی رو که باید نمی بینه.

گفت: خب حالا من چیکار کنم؟

- می شه یکی از حورری های بهشتی رو براش بفرستین رو سقف خونه اش؟ آخه با این معیارایی که این بشر داره بین آدما نمی تونه زن بستونه. یا اگرم باشه از بس که سرش پایینه نمی بینه مورد رو.

+باشه. به خدا می گم. حالا بریم؟

- عه تو مگه خدا نیستی؟

+ نه. من متصدی امور امواتم...

-  ای بابا. یعنی مردم؟ تموم شد؟ می گفتی یه چیز بهتر می خواستم خب.

+ نخیر نمی شه. آرزوتو برآورده کردیم. یه حوری انداختیم رو سقف خونه ی حاجی. ولی این حاجی که من میشناسم این حوری رو هم با معیاراش می پرونه.

- ای بابا. خب من که قراره بمیرم. بزار این دم آخری این یه فانتزیمون برآورده بشه دیگه...چقدر خسیسی شما!!!

+ خیلی خب خودم می رم تو خوابش بهش می گم اون حوری رو از دست نده. حالا میای بریم یا نه..من کار دارم..

(ترس برم داشت. مثل این که قضیه جدیه)

- کجا بریم آخه...من یه ماه دیگه آزمون ارشد دارم خب. هیچی هم نخوندم. می شه بریم بعد از آزمون بیایم؟

+ نخیر..نمی شه. بسته دیگه این قدر وقتتو پای اون لپ گذروندی که دیگه خدا هم کلافه شد...بیا بریم..

.........

++بنای با ثوات

  • ۹۳/۰۹/۲۳
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۲۴)

یاد همتون بخیر, امیدوارم شاد و سلامت باشین
  • گمـــــــشده :)
  • المی و مین عزیز..هرکدام رمز خواستین بگین تا تقدیم کنم...
    آره بابا آرومم از اولم آروم بودم

    اون اگه اون تیکه حرفه الکی ادای.... استفرالله یادم میوفته میخوام بزنم وبو از وسط جر بدم

    وللش اصن مهم نیس حرفایی که میزنن مخصوصا اینکه طرف مَرد هم باشه 

    بخوام عمرمو به فکر کردن به حرفای چرتو پرته مردم بگذرونم که عمرم تلف میشهو هیچ لذتی از زندگیم نمیبرم!!:D

    دیدم اونجارم:D:D:D:D:D
    موافخم تا حدودی  بازم عصری یه سر میام بحرفیم جیگمله من:D:D:D
    المی دیدم هنرنمایی هاتو با سه نقطه چرا دهن به دهن گذاشتی


    دختر ؟

    ولش کن بابا اصلا معلوم نیس کی هس!!!

    تو چند تا وب دیگه هم رفته بودم دیدم یه سه نقطه نامی

    رفته رو اعصاب صاحاب وب

    دیوونه کرده بود بنده خدا رو

    زیاد جدی نگیرش بابا

    الان آرومی؟؟ وبی که روش نظارت نباشه

    همین میشه دیگه:/

    المی میگم بیا رمز اینجا رو بگیریم

    خودمون دوتا مشترکا پست بذاریم

    با حال میشه ها :)

    اگه موافق بودی بیا اون یکی شبکه مجازی

    بیشتر باهم بحرفیم
    استاد کجا جفتک پروندی شما ؟؟؟؟

    من که هزاربار گفتم گوشیم نمیذاره بیام وب حاجی

    اونجا هنر نمایی کردی عایا؟؟؟

    الان پی بردم گوشیم غیرتیه خوشش نمیاد

    بیام تو وب یه عدد حاج آقا

    حالا باید از گوشیم اجازه بستونم

    بیام هنرنمایی هاتو به نظاره بنشینم:)
    بهلههه بهلههه واخعا معلومههههه
    من که هستم تو معلوم نی کجایی:|:|:|:|:|:|

    دیشب اونقدر جفتک لگد انداخم تو کجه بودی خواااهرررررر؟!!!:|
    هااا؟!!
    :))
    برو بابا تو که یکسره پای مخشاتی اینجا نمیای که

    حاجیم که داره میره سر زندگیش

    دیگه به کی گیر بدیم؟


    خمپاره!!!!!!!!!!!
    تو باز بدونه من دست به توءطعه زدی؟!!!
    بیام اون شیویداتو بکنم ابروهاتم بتراشممم؟!!!!:|:|:|
    بیا بنا جان سر این بساط رو بگیر اره و بیل و کلنگ

    رو بذاریم توش بریم سر پروژه ی بعدی

    دوستان هر کس مایل به ازدواج است

    من و بنا جون میایم و راهکار

    پیشنهاد میدیم هر کسی مایل بود

    میتونه آدرس بده بیایم وبش

    از آخرم این حاجاقا رو خودم

    دامادش کردم:)))
  • بنای با ثوات
  • به سلامتی دیگه به هم رسیدن مین جان..ما جمممممممممممع کنیم بریم..:))
    من وبنا در این موقعیت قرار گرفتیم وگویا مهمان مان همانا

    همان نفس حوری زاده است که در کامنت هایمان

    روش های وصال با ایشان را اره و تیشه ذکر نمودیم!!!
    آخرین خبر در دسترس اینه که

    وب حاجاقا رو خوانده اند و

    هنوز در اینجا ایشان را رویت نکردیم


    سلام اون جوک رو شنیدین که میگه تو همه خونه ها وقتی مهمون میاد همه میگن جممممممع

    کنین؟؟؟
    سخته کلی نظر تو ذهنت برای هرپست حاجاقا باشه و گوشیت

    نذاره کامنت بذاری:(
  • بنای با ثوات
  • + ها اینم حرفیه مین جان...اره خوب نیست. با چکش باید کوبید تو سرش..والا..این طوری زودتر از کبد پرب می ره سراغ حوری ها..:))))
    ++ما که کار هرروزمونه. دیگه به فنا رفتیم...:))
    ولی صلواتشو میفرستیم شاید نجات پیدا کردیم..:))
    کارتون هر روز به چک کردن وب حاجی نکشه صلوااااااااات:)
    سلام بنا عزیزم . منم با اره بیشتر  حال میکنم ولی

    با خودم فکر کردم دیدم این حاجی با این غذاهایی

    که عکسشو تو اینستا میذارن و اون کبد چرب

    داره زمینه ی وصلت با نفس حوری زاده رو

    در دنیای باقی فراهم میکنه:)))))))

    بدین جهت اره ها را فعلا خاموش

    نموده و دست از کار کشیده ام

    تا ببینیم چه میشود:))))


  • بنای با ثوات
  • سلام min جان
    اتفاقا روش خوبیه...من با اره موافق ترم. به نظرم بیشتر جواب می ده. مرگ موش دیگه مد نیست..:))
    ++خدا نکنه مین جان..شما تاج سری عزیزم..منتها ما خودمون هم داریم به فنا می ریم یکی باید دستمونو بگیره تو چاه نیفتیم..:))))
    دوستان یکی نیست مراسم یادبود برای من بیچاره برگزارکنه؟؟؟

    همه یکسره نگران حاجی هستن :/

    بابا حاجاغا پیرمردیه واسه خودش سن بابای منه

    من طفلی گناه دارم اگه یه وقت دور از جونم

    جوون مرگ شم چییییی=-O

    اصلا هیشکی نپرسید مین مرد یا موندT_T
    سلام یه راه ساده برای ازدست نرفتن حوری پیدا کردم:)

    میتونین حاجی رو ببرین جای حوری ؛)

    من مسیولیتشو به عهده میگیرم با مرگ موش موافقین؟؟؟

    ولی نظر شخصیم بیشتر رو اره است

    حالا خودتون میدونین

    برای وصل این دو گل نوشکفته چه راهی رو

    انتخاب میکنین؟؟؟
    :)))))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    :))))
    :))))))

    +حالا سوسکو ول کن اون مارمولک بیریختو چی میگهه؟!!!
    اه اه سوسکو موش زیاد ترس ندارن ولی مارمولککک اَیییییییی ای خداا بندم هعی میره رو ویبره

    :|:|:|:|:|:|:|
    پاسخ:
    :)))))))))))
  • بنای با ثوات
  • a جان و ایضا ناشناس گرامی چون جفتتون خندیدین منم در جوابتون می خندم دیگه. تنبلبم اومد برم تو مرکز ندیریت..:))))))
    :))))))
    :))))))))))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی