دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

حاجی نایاب شده..

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

طبق گزارشات واصله از وب حاجی آخرین آپ ایشون متعلق است به 5 شنبه 2 مرداد ساعت 10:4 دقیقه ی بعد از ظهر..

نامبرده از اون لحظه به بعد آپ نکرده..اما در وب دوستان نظراتشون قابل مشاهده هست..

طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده توسط اینجانب آخرین نظری که از ایشان به صورت عمومی در وب دوستان مشاهده شده مربوط می شود به وب ته خطی ..در 3 مرداد ساعت 19:46 دقیقه ی بعد از ظهر...

لازم به ذکر است که اینستای ایشون هم مدتی هست که آپ نشده و آخرین عکس مربوط به دو روز پیش می شه...

با توجه به این که جماعتی هنوز معتاد به وب ایشون هستن ...و امکان دیوانگی و مرگ حتی برای عده ی کثیری از مجردان دنیای مجازی وجود داره

گروهی  برای تجسس جاجی در دنیای مجازی تشکیل شده...

طبق گزارشات واصله ی حاصل از تحقیقات ما به چند احتمال برای مفقود شدن حاجی رسیدیم:

1) چون جمعه مورخ 3 مرداد روز قدس بوده ..حاجی با تاثیر پذیری شدیدی که از کتاب "ارمیا" داشته است یک راست کفش هاشو پاش کرده و تا خود قدس رو پیاده طی کرده است..و احتمالا در بین راه گرفتار نیروهای اسرائیلی شده و شهید یا اسیر گشته که در این صورت کاری از دست ما بر نمی آید ...

2)چون در دهه ی آخر ماه رمضان هستیم و آخرین فرصت هاست برای انجام فریضه ی زیبای اعتکاف...

این احتمال وجود دارد که ایشان معتکف شده باشند..

اما این نظری که در وب ته خطی گذاشته شده گروه تجسس رو دچار تردید کرده..

چون حاج عاغای مملکت که در حال اعتکاف برای وب ملت نظر نمی زاره...داریم مردم؟!

3)گوشی ایشان دچار مشکل شده ..که با توجه به گذشت مدت زمانی و با توجه به اعتیاد ایشون به نت این فرضیه هم باطل می شود..

4) کشته شدن حاجی به دست جوجه مهندس (همان همسایه ی سابق مجازی) و فیروزه ای آخرین احتمال می باشد..

زیرا نامبردگان در زمان مفقود شدن حاجی از وب های خود متواری شده و هیچ اثری از آن ها در هیچ وبی دیده نشد..

این مورد رو اینجانب دیروز  عصر و دیشب تا پاسی از شب بررسی کردم و اثری از نامبردگان نیافتم...

با توجه به این که نامبردگان یک بار دیگر در عملیاتی  فانتزی گونه قصد ترور حاجی را در سر می پروراندند این احتمال از سایر عوامل قوی تر می باشد...

در  صورتی که حاج عاغا آخوند روحانی تا ساعت 12 نیمه شب آپ نکند گروه تجسس اقدام به دستگیری و بازجویی از متهمان می کند..

باشد که جماعت معتاد به وب حاجی به زندگی بازگردند.

+گمشده ...

  • ۹۳/۰۵/۰۴
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۹)

هه هه حاجی روز 4 مرداد برای بنده نظر گذاشته بود.. دل همتون بسوزه!
پاسخ:
خوش باشید
به حر هال شما دستگیری و بازجویی رو رها نکنین!
کار از محکم کاری عیب نمیکنه!
والا...
پاسخ:
نه دیگه حاجی...بدون مدرک نمی شه که...
می خوای خودمم بفرستن زندان...
ولی فانتزیه باحالی می شد ..فقط اگه یه ساعت دیرتر آپ کرده بودین گرفته بودم..اعدام هم کرده بودم حتی...
:(
ببین جوجه! اولا مو توی سرت نمیذارم. بعدم سر به تنت نمیذارم! گفته باشم
ای عادم دو رو
پاسخ:
بابا این پستو جوجه نزده ..من زدم من....خخخخخخخخخخخخ..
اصن تو کفش بمونین من کیم...
جوجه اگه تونستی کفشم کنی ...
البته قبل این که به دست فیروزه ای کشته بشی..
خخخخخخخخخ
الان این فرد نویسنده خودشو عجالا معرفی کنه تا من اعتراف خودمو مکتوب خدمتش ارائه بدم!
ضمنا هیچ مسئولیتی رو در قبال کارای همزادم نمیپذیرم! اوشون هنوز یه جوجه ناشناخته تشریف داره. من میدونم زیر سر کیه
پاسخ:
الان اصن حاجی برگشته..دیگه من شکست عخشی خوردم...
داشتیم کار پلیسی می کردیم ها...
دیدی چطور لومون داد..
هعیییییییییی..
فانتزیمو نابود کرد ..
:/
چرا من و تو حالا؟!
نه کسی مدنظرم نیست.
من اینکاره نیستم والا.
پاسخ:
ای بابا..رو شما حساب کرده بودم...
آخه خوب سوال می پرسین..حرفم هم که خوب میز نین..جوجه هم اعتراف کرده از بس شما فلسفی می نویسین نمی تونه براتون نظر بزاره..خب این باعث می شه جلوتون کم بیاره دیگه...نتونه رد گم کنه..:)))
من نگین رو پیشنهاد می کنم...:)))
سوال:
کی قراره این متهمان رو بازجویی کنه عایا؟! ایا متهمان بهتر نیست خودشون اعتراف کنن؟!
ایا کشتن حاج آقای مملکت در جهت احیای فانتزیها کار صحیحی می باشد؟!
والا...
پاسخ:
من ..و ایضا شما ...شخص ثالث رو هنوز پیدا نکردم...کسی مد نظرتون هست؟
هنوز که معلوم نیست کشته شده یا نه...ولی سوالی بس اساسی است که باید بپرسیم از متهما..
عفااااا
حاجی 3مرداد ساعت 7:45 و دورو ورش برا همتون کامنت گذاشته الا وا3 مظلوم ویول >_<
عاقا برید کنار این مرد باس به دست خودم ترور شه.
والا
پاسخ:
نه بابا ویول جان..واسه من کامنت نذاشته...واسه ته خطی گذاشته ..:))
ترور نکن بنده خدا رو گونا داره..:))
خدا روحشونو شاد کنه.
حاجاغای خوبی بودند ^_^
پاسخ:
نهههههههههههههههه..هنوز که نکشتنش...
دنبال قاتلش می گردیم فعلا..
  • ♥☀♥☀♥ Virtual Wall - בیــوار مـجـازے ♥☀♥☀♥
  • دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان

    بسم الله الرحمن الرحیم

    اللهمّ وفّر حظّی فیهِ من النّوافِلِ واکْرِمْنی فیهِ بإحْضارِ المَسائِلِ وقَرّبِ فیهِ وسیلتی الیکَ من بینِ الوسائل یا من لا یَشْغَلُهُ الحاحُ المُلِحّین .


    خدایا زیاد کن بهره مرا در آن از اقدام به مستحبات وگرامى دار در آن به حاضر کردن ویا داشتن مسائل ونزدیک گردان در آن وسیله ام به سویت از میـان وسیله ها اى آنکه سرگرمش نکند اصرار وسماجت اصرار کنندگان.


    Divare-Majazi.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">