دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

الآرزوعیه!

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۸ ق.ظ

یکی از آرزوهایی که دوس دارم قبل از مردنم(بعد از 120سال!) برآورده بشه...

داشتن رمز وب حاجیه!


+zizigolu

  • ۹۳/۰۹/۲۸
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۴)

  • مهندس بهشت
  • چه آرزویی
    سلام زی زی گلو جان خوبی ؟

    آرزو بر جوانان عیب نییییییست:)


    من فقط برای پستایی که قراره عکسی چیزی توش گذاشته بشه
    دلم میخواد رمز داشته باشم

    وگرنه بقیش
    یا ماجراس یا خاطراته یام اتفاقیه که هر کسی نباید بدونه
    :D
    مارو قفضولی نمیگیره برا اینجور چیزا:))
    پاسخ:
    چرا میگیره!
    الان داغی نمیفهمی چی میگم!  :))))
    من الآرزویم،رمز ورود به وب حاجیه،نه رمز پستای مرموز!
  • بنای با ثوات
  • وای واقعاااااااا..
    واقعا درکت می کنم...حیف که بی نت شده وگر نه حتما می داد بهت..:|
    پاسخ:
    الان به نظرت به نفس میده که به من بده؟؟!!  :)
    ولی خب آرزوئه دیگه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">