دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

ملاقه به عربی چی می شه...

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۲۴ ق.ظ

یکی از فانتزیای جدیدم اینه که ..

طی الارض رو یاد بگیرم..

برم کنار حاجی...

با ملاقه بکوبم تو کله اش....

به دو دلیل:

1)از بس حرف منطقی می زنه...

2) تا یاد بگیره وقتی جماعتی معتاد وبش هستن نره تو کنج عزلت...

والا...

شاید این فانتزی رو به تصویب شورا برسونم...

بازم والا...

+بنای با ثوات

  • ۹۳/۰۵/۱۴
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۵)

خب تصویب نشد!!!
:)))
پاسخ:
شما عضو شورایین آخه...
نه نه..شما عضو شورایین...؟
اصن شورا تشکیل شده محض آزار شما...بعد شوما میاین عضوش می شین...
عجب...
عه! مگه حاجی مزدوج نشده؟!
من فکر میکنم مزدوج شده که رفته گوشه عزلتا. ببینید کی گفتم
پاسخ:
نه بابا..والا با این حالی که ایشون دارن بیشتر احتمال می دم..یه دختر دیگه بهش جواب رد داده باشه..یا استخاره اش خوب نیومده...
مزدوجش کوجا بود...

دعا کنید حاجی مزدوج بشه من مطمنم دیگه کنج عزلت نمیره و هر روز با روحیه عالی میاد اپ میکنه
پاسخ:
lمنا جان اون وخت هم بدبختیمون اینه که باید واسه خانومش وقت بزاره..آدم نمی دونه با این بشر چیکار کنه..همون باید با ملاقه بزنی تو سرش..والا...
میشه الملاقه:))
پاسخ:
خخخخ..اینم باحاله..:)
سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
دوستان تحویل بگیرن...
از بس سری به اینجا نمی زنین...طرف می خواد بازدیدمونو بالا ببره...
والا...
:|
حالا جوجه رفته تو کنج عزلت..همه  باید برین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">