دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

Unknown

چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۲۹ ق.ظ

حاجی تنها میتونیم دعا کنیم.

اینکه بدونیم یه عده برای آدم دعا میکنن به آدم خیلی آرامش میده.

حاجی دعاگوتیم.

خود اوستا کریمم خوب میدونه چطور بنده خودشو راضی کنه.


*** هیچی بی حکمت نیست. صفحه 255 و 363 قرآن عثمان طه رو نگاه کنید. نمی دونم. شاید بی ربطه اما حدیث داریم هر چیزی که چشم میبینه عبرتی توشه.

.... قرآنو دو بارباز کردم براتون و این صفحات اومد.

فیروزه ای

  • ۹۲/۱۱/۱۶
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۳)

همین امروز روبروی حرم نبایتا از دوستان مجازی زیارت کردم!
خوب میدونم از دعای شما بی بهره نیستم
واسه همین همیشه دعاگوتونم!
آجرکم الله!

پاسخ:
پاسخ:
ممنون دی:
حاجی دارم میترکونم
هیسسسسسسسسسسسسسسس
دی:
رفرش یادتون نره دی:

نگین
  • عروس کوشولو کنکوری
  • من گفتم شمام بگید
  • عروس کوشولو کنکوری
  • ishala har chi hast kheire .yeki be haji bege biad

    پاسخ:
    پاسخ:
    عروس کوشولو خودت بانی شدی و برو بگو. برای یه سریا با اسم خودت اون نظرو فر ستادم
    فیروزه ای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">