دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

عدسی چشم ماهی....

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ب.ظ

دیروز رفته بودیم طاق بستان...اصلا یه کرمانشاهه و یه طاق بستان...رفتیم رو کوه...کل شهر زیر پام بود...اصلا یه منظره ای...یاد عکسی که حاجی با عدسی چشم ماهی تو وبش گذاشته بود افتادم ...اصلا اون جا که من بودم جای همچین دوربینی با همچین عدسی ای خالی بود...اونم خیلی....برگشتیم خونه جلسه گذاشتیم برا خرید دوربین...رفت تو طرح های چن ساله ی خانوادگی......حاجییییییییییی می شه به نظرت....ینی می شه....از این می ترسم وقتی بشه ذوق من دیگه کور شده باشه....والا.....

  • ۹۲/۱۲/۰۳
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۳)

من متنبه شدم الان
آره دیدم...راست می گن..این نیز بگذرد...کسی با این چیزا نمیره افق.....
اون حاجی که من دیشب دیدم بعیده روحیه نظر دادن داشته باشه اونم درباره ی دوربین!!!ندیدین بحرانی بود وضعش

پاسخ:
پاسخ:
پیداست که حاجی رو نشناختی
این نیز بگذرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">