دوستانِ ☻حاجــــــی ☻

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
پیوندها

اینم یه فال حافظ برای حاجی

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۲ ق.ظ

18.gif

امروز رفتم تو کار فال.:))

 فیروزه ای

  • ۹۲/۱۲/۱۲
  • دوستانِ حاجی ره ☺

نظرات  (۴)

صلواتی بود؟!
من دعا کنم فالمو میگیری؟

پاسخ:
پاسخ:
هوم...
پولم میدید؟
  • جوجه مهندس
  • فقط فال میگىرى یا کف هم می بینى
    فال فقط حافظ هس یا قهوه و ... هم می تونی
    فقط برا حاجی مجانی هس یا بقیه هم صلواتى هستن
    با فال گز ۹۹ درصد و پولکى هم سرو می شه?!
    +راستی یه دونه سوهل بود تو وبش پاسدىل هم می داد من اباجى بزرگه بودم تو کوشولوه چرا نیس
    ++ داورت چی شد بلاخره?
    +++ .........

    پاسخ:
    پاسخ:
    ما اینجا فقط به سوالای فالی جواب میدیم
    خدا شاهده چند سال پیش یکی بم زنگید و گفت خانم منو فلانی معرفی کرده تو رو خدا قطع نکن! می خوام برام فال تاروت بگیری!!!! منم اصلا نمیدونستم فال تاروت چیه و اصلا اون فلانی رو نمی شناختم! گفتم بعدا تماس بگیر :))
    یه همچین آدمی هستم من!
    دفعه بعد که زنگ زد هر چی التماس کرد گفتم نمیگیرم :)))
    آخرشم گفتم اصلا من نمیدونم تاروت چیه!
    حالا ما تخصصمون همون حافظه
    گز 99% تازه باید بهمون بدید!البته قبلش باید کوفته تبریزی بخورم وگرنه فالت خوب درنمیاد.
    میشه من قهوه شو بخورم تو فالشو بگیری؟!

    نیست. داور نیست. دوباره دیروز بش زنگیدم میگه وقت ندارم. دارم دغ میکنم...
    کسی نیست دلش به حال من فیروزه ای بسوزه یه دعایی در حقم بکنه!؟ :(
    فیروزه ای دستت برا فال خوبهچقدرم میاد این فال به حاجی یه جورایی اسم کسری هم توش هست

    پاسخ:
    پاسخ:
    هر کی بخواد براش فال میگیرما
    هیچی دیگه توی نیت فال گفتم حافظ این و تو این حاجی! هر چه می خواهد دل تنگت بگو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">